Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

XLII nadzwyczajna sesja Rady Gminy Zębowice

Termin: 05.06.2023, g. 16:00

Miejsce: Sala w OSP Zębowice

  1. 1. Otwarcie sesji.
  2. 2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. 3. Zatwierdzenie porządku obrad.
  4. 4. Podjęcie uchwały w sprawie:
    1. a. zmiany budżetu gminy Zębowice na 2023 rok

      PDFProjekt uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Zębowice na 2023 rok.pdf (3,49MB)

    2. b. zmiany wieloletniej prognozy finansowej

      PDFProjekt uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.pdf (3,91MB)

    3. c. udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Oleskiego

      PDFProjekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Oleskiego.pdf (304,64KB)

    4. d. zasad zwrotu wydatków za niektóre świadczenia pomocy społecznej

      PDFProjekt uchwały w sprawie zasad zwrotu wydatków za niektóre świadczenia pomocy społecznej.pdf (678,92KB)

    5. e. zasad odpłatności za pobyt w schronisku dla bezdomnych

      PDFProjekt uchwały w sprawie odpłatności za pobyt w schronisku dla bezdomnych.pdf (843,88KB)

    6. f. uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w gminie Zębowice na rok 2023-2025

      PDFProjekt uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w rodzinie oraz ochrony Ofiar Przemocy...pdf (5,04MB)

    7. g. przekazania do realizacji zadania własnego Gminy Zębowice na rzecz Gminy Ozimek w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków stanowiących własność Gminy Zębowice

      PDFProjekt uchwały w sprawie przekazania do realizacji zadania własnego Gminy Zębowice na rzecz Gminy Ozimek w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę...pdf (1,38MB)

  5. 5. Przyjęcie protokołu obrad sesji Rady Gminy z dnia 27.04.2023 r.

    PDFProtokół z sesji z dnia 27.04.2023 r.pdf (235,91KB)

  6. 6. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.