Przetarg na budowę i remont dróg
Zębowice: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kadłub Wolny oraz remont drogi wewnętrznej w Zębowicach
Numer ogłoszenia: 287328- 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Murka 2, 46-048 Zębowice, woj. opolskie, tel. 077 4216076, fax 077 4216076 w. 36.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kadłub Wolny oraz remont drogi wewnętrznej w Zębowicach
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę i remont dróg dojazdowych i wewnętrznej.
-
Budowa i przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kadłub Wolny dz. Nr 673, 760 obręb Kadłub Wolny.
-
Remont drogi wewnętrznej ul. Prosta w Zębowicach.
Konstrukcja dróg :
1 profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej lub korytowanie pod podbudowę,
2 podbudowa z warstwy tłucznia łamanego bazaltowego,
3 warstwa wiążąca i ścieralna lub nowa nawierzchnia z asfalto-betonu standardu drugiego - zgodnie z dokumentacją projektową,
4 wykonanie zjazdów z drogi,
5 wykonanie oznakowania pionowego dróg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.24-4, 45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: 6000 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
-
zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówienia na budowę, przebudowę lub remont dróg o wartości min. 200 000 zł każde, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie,
-
dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności drogowej oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
-
posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100.000 PLN,
-
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony załącznik nr 1 – formularz „OFERTA” .
2. oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli oferta składana jest wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika).
3.Oswiadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( jeżeli oferta składana jest wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów).
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia.
6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub dysponuje wykonawca.
7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia 100 000 zł.
9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości j.w.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć:
-
pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
-
wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
-
oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Kopia dowodu wniesienia wadium.
12. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zebowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zębowicach ul. Murka 2 46-048 Zębowice pok. Nr 15
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Zębowicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Przedmiar robót ul.Prostej w Zębowicach.jpeg (644,28KB)
Przedmiar robót Kadłub Wolny 2.pdf (239,42KB)
Specyfikacja Kadłub Wolny.pdf (485,46KB)
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Zębowicach |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Daria Czaja |
Data wytworzenia: | 2009-08-20 |